Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę nowego wózka widłowego spalinowego na potrzeby projektu: „Nauczanie Rolnicze XXI w. w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu”

realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) (Oś priorytetowa: X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie, w ramach którego jest realizowany projekt: 10.3 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie, w ramach którego jest realizowany projekt: 10.3.1 Doskonalenie zawodowe uczniów)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu

Studzieniec 30, 09-200 Sierpc

tel./fax 24 275 08 10

NIP 776 11 32 523

E-mail: : ebutajlo@gmail.com

I.2. Określenie kodów CPV dotyczących przedmiotu zamówienia

CPV przedmiotu zamówienia: 42415110-2 Wózki widłowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie nie podlega przepisom Prawa zamówień publicznych (art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), ze względu na wartość zamówienia szacowaną poniżej 30 tys. euro. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności. Sposób ponoszenia wydatków zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji.

II.2.

  1. Umowa zostanie zawarta w wyniku wyboru oferty przez Zamawiającego.

II.2.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

  • Zakup i dostawa nowego wózka widłowego spalinowego na potrzeby projektu: „Nauczanie Rolnicze XXI w. w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu”

II.2.2. Określenie przedmiotu zamówienia:

  • Zakup i dostawa 1 szt. nowego wózka widłowego spalinowego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

Inne postanowienia :

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

II.2.3 Warunki

  1. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.

  2. Termin związania ofertą: 30 dni.

II.3. Miejsce i termin składania ofert:

  1. Proszę o przesyłanie ofert wraz z wymaganymi załącznikami (skany podpisanych dokumentów) w terminie do dnia 30.08.2018r. na adres e-mail: ebutajlo@gmail.com. W sprawach formalnych należy kontaktować się z Elżbietą Butajło – pod numerem telefonu tel. + 48 692 479 619 lub adresem mailowym: ebutajlo@gmail.com.

W tytule maila powinna znaleźć się informacja o tym, że mail zawiera ofertę na niniejsze zapytanie ofertowe.

Wszelkie pytania prosimy również kierować pod powyższy adres e-mail. Na pytania techniczne Zamawiający będzie udzielał odpowiedzi drogą mailową, pod warunkiem, że pytania wpłyną nie później niż na 2 dni przed datą ostateczną złożenia ofert.

Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.

  1. Kompletna oferta musi zawierać:

  • Formularz oferty napisany na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego

  • Podpisane Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego

  • Podpisany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego

  • Stosowne pełnomocnictwo – w przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik

  1. Oferty należy złożyć drogą elektroniczną do dnia 30.08.2018r.

  1. Oferta na wykonanie zadania powinna zawierać cenę wyrażoną w PLN lub EUR (cena z ofert zostanie przeliczona na PLN po średnim kursie NBP sprzed dnia dokonania porównania ofert) i być sporządzona w języku polskim.

  2. Koszt przygotowania i dostarczenia oferty pokrywa Oferent.

  3. Oferty, jakie wpłyną po terminie, pozostaną bez ich oceny, jako nieważne.

II.4. Tryb rozpatrzenia ofert:

  1. Oferty przedłożone w terminie zostaną przeanalizowane przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od daty zakończenia składania ofert.

  2. Zamawiający w trakcie analizy ofert może wystąpić do Oferenta o dodatkowe wyjaśnienia lub uzupełnienia, jeśli zawarte w ofercie informacje nie pozwolą na obiektywną ocenę oferty.

  3. Dla odpowiedzi związanych z wyjaśnieniem oferty, przyjmuje się 2 dni robocze od dnia dostarczenia przez Zamawiającego zapytania/prośby o wyjaśnienie.

  4. Po dokonaniu analizy ofert oraz rozpatrzeniu – zgodnie z zasadą konkurencyjności – przedłożonych ofert, Zamawiający poinformuje mailowo Oferentów o wyborze najkorzystniejszej oferty lub poprzez zamieszczenie na swojej stronie internetowej wyniku wyboru oferenta wskazując ofertę która została wybrana.

II.5. Kryteria oceny ofert:

  1. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferenta wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.

  2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie podlegają odrzuceniu, według następujących kryteriów:

    1. CenaCeny ofert brutto (waga 70 %) będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem.

                          

Gdzie:

C – oznacza ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena oferty brutto” (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)

CN – oznacza łączną cenę brutto najtańszej z ofert.

Co – oznacza łączną cenę brutto ocenianej oferty.

70 - waga procentowa ocenianego kryterium (70% = 70 pkt.)

b. Gwarancja  (waga 30 %) będzie obliczana wg poniższych zasad

- Oferta, która zaproponuje gwarancję poniżej 36 miesięcy otrzyma 0 punktów

- Oferta, która zaproponuje gwarancję od 36 miesięcy do 48 miesięcy otrzyma 15 punktów

- Oferta, która zaproponuje gwarancję powyżej 48 miesięcy otrzyma 30 punktów .

  1. Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty brutto.

  2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łączną (cena+gwarancja) najwyższą liczbę punktów.

SEKCJA III: INFORMACJE DODATKOWE

III.1. Inne istotne postanowienia

Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będzie wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającego z odrębnych przepisów Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień w określonym terminie dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Dostawcy.

Zamawiający oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia dostępne dla Dostawcy, oryginalność projektu Dostawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający odrzuca ofertę Dostawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Niniejsze zapytanie oraz określone w nim warunki mogą być przez Zamawiającego zmienione lub odwołane.

Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Dostawców poprzez zamieszczenie informacji na odpowiedniej stronie internetowej.

Zamawiający informuje, iż porozumiewanie się z Dostawcami nastąpi za pomocą poczty elektronicznej.

Zamawiający zastrzega sobie prawo anulowania postępowania ofertowego bez podawania przyczyn.

III.2. Finansowanie projektu:

Zamawiający informuje, że projekt zamierza realizować z wykorzystaniem funduszy Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego).

Zamawiający nie jest zobligowany do prowadzenia postępowania według ustawy o zamówieniach publicznych.

  1. Treść zapytania jest dostępna na stronie internetowej www.zszstudzieniec.bip.org.pl

  1. Jeżeli odpowiedzi na pytania lub zgłoszone problemy będą wiązały się ze zmianą warunków zamówienia, wszyscy uczestnicy zapytania zostaną powiadomieni o zmianach.

III.3. Termin i miejsce wykonania zamówienia

Termin dostawy: 21 dni od podpisania umowy dostawy

Miejsce dostawy:

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu

Studzieniec 30, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie

III.4. Istotne dla stron postanowienia umowy

  1. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
    a. gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę;
    b. gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia lub zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy). Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
    c. gdy dostępność do zamawianego towaru w trakcie realizacji dostaw będzie niemożliwa w związku z jego wycofaniem, zmianą nazwy. W powyższej sytuacji na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę oferowanego towaru (typu - nazwy) z zastrzeżeniem, iż cena nowego towaru nie przekroczy ceny jednostkowej danej pozycji i parametry jakościowe nowego towaru będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające równoważność. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu dostawy o 10 dni roboczych licząc od dnia złożenia żądania w formie e-maila, faksu.
    d. gdy nastąpią istotne zmiany w realizowanym wniosku o dofinansowanie projektu,

e. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna w toku dostawy, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z regulaminem konkursu - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji wykonania umowy.

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, a ich zakres jest zgodny z „Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spójności oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020”.
Warunki przyszłej umowy opisuje wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.

SEKCJA IV: Załączniki

  1. Załącznik Nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

  2. Załącznik Nr 2 Formularz oferty

  3. Załącznik Nr 3 Oświadczenie o braku powiązań pomiędzy podmiotami współpracującymi

  4. Załącznik Nr 4 Wzór umowy

  5. Załącznik Nr 5 Wykaz zrealizowanych dostaw


Studzieniec, 22.08.2018r.
Dyrektor ZSCKR w Studzieńcu
/-/ Elżbieta Butajło
wozek_widlowy_zalaczniki_do_zapytania_ofertowego.docx
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2018-08-22 09:49:34
  • Liczba odsłon: 370
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 136472]

przewiń do góry