Ogłoszenie o rozstrzygnięciu



Dyrektor Zespołu Szkół

Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu

w związku z zapytaniem ofertowym na dostawę odzieży roboczej do realizacji kursów zawodowych oraz staży w ramach projektu „Nauczanie Rolnicze XXI w. w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu”


informuje, że


na w/w zapytanie ofertowe w terminie wpłynęły oferty:


1) CARIMA-BIS Barbara Staśto-Kseń, 25-308 Kielce, ul.Bodzentyńska 56

Część I cena oferty: 24.194,10 zł brutto

Część II cena oferty: 17.330,70 zł brutto


2) F.H.U.”SZWED” Marcin Jastrzębski, 31-610 Kraków, oś.Tysiąclecia 38

Część I cena oferty: 20.640,80 zł brutto

Część II cena oferty: 17.945,00 zł brutto


3) LULEX Michał Lulkowski, ul.3 Maja 108, 26-110 Skarżysko-Kamienna

Część I cena oferty: 20855,27 zł brutto

Część II cena oferty: 19.015,80 zł brutto



Wykonawca wybrany do realizacji części I zamówienia:

F.H.U.”SZWED” Marcin Jastrzębski, 31-610 Kraków, oś.Tysiąclecia 38

Data wpłynięcia oferty: 09.04.2018r.

Cena oferty: 20.640,80 zł brutto


Wykonawca wybrany do realizacji części II zamówienia:

CARIMA-BIS Barbara Staśto-Kseń, 25-308 Kielce, ul.Bodzentyńska 56

Data wpłynięcia oferty: 09.04.2018r.

Cena oferty: 17.330,70 zł brutto


/-/Elżbieta Butajło

Dyrektor ZSCKR w Studzieńcu



Studzieniec, 12.04.2018 r.


Dotyczy zapytania ofertowego :

Dostawa odzieży do odbywania kursów zawodowych i staży do siedziby realizatora projektu (Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09-200 Sierpc) w ramach projektu „Nauczanie Rolnicze XXI w. w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu”.


Pytanie dotyczy cz. I kurs barman barista:

1. Czy Zamawiający wyrazi zgodę, aby dostarczyć koszule dla barmanów z tradycyjnym kołnierzem/ w przypadku męskich kołnierz przypięty dodatkowym małym guziczkiem, na plecach z karczkiem/, zapinana na guziki odkryte, dół koszuli półokrągły, koszula lekko dopasowana, długi rękaw.

Odpowiedź:

Tak


Pytanie dotyczy cz IV Kurs florystyczny:

2.Czy dla poz. Rękawice lateksowe należy dostarczyć ręk. jednorazowe? Ile par na 1 os.

Odpowiedź:

Nie, rękawice lateksowe mają być wzmocnione, do wielokrotnego użytku.

3. Czy logotyp ma być tylko na odzieży na staże gastronomiczne?

Odpowiedź:

Nie, Zamawiający nie wymaga logotypów na żadnym rodzaju odzieży.

4. Proszę o przesłanie jak ma wyglądać logotyp i czy może być w formie doszywanej plakietki

Odpowiedź:

nie dotyczy

Pytanie dotyczy cz II staże rolnicze:

5. Jaki rodzaj spodni ? na szelkach czy do pasa. Jeśli do pasa to czy mogą być na gumce ? Czy można dostarczyć w innym kolorze np. niebieski zielony, lub jeden kolor dominujący np. granatowy + wstawki z materiału w innym kolorze?

Odpowiedź:

Zamawiający wymaga spodni na szelkach. Zamawiający dopuszcza dostawę odzieży w innym kolorze: niebieskim, zielonym lub granatowym z opcją jeden kolor dominujący + wstawki z materiału w innym kolorze.

6. Czy w związku z tym iż ofert należy dostarczyć do 9.04.2018 Zamawiający określi inny termin dostawy pierwszej partii towaru ( w formularzu wyznaczono termin dostawy na 10.04.2018)

Odpowiedź:

Wiążącym terminem dostawy pierwszej partii towaru jest termin określony w zapytaniu ofertowym tj. 20.04.2018. Wypełniając formularz termin należy poprawić .


Zapytanie ofertowe na dostawę odzieży roboczej do realizacji kursów zawodowych oraz staży w ramach projektu „Nauczanie Rolnicze XXI w. w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu”


1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu

Studzieniec 30, 09-200 Sierpc

tel./fax 24 275 08 10


2. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie nie podlega przepisom Prawa zamówień publicznych (art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), ze względu na wartość zamówienia szacowaną poniżej 30 tys. euro. Postępowanie prowadzone jest na zasadach określonych przez Zamawiającego.


3. Grupa docelowa projektu:

Młodzież Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu.


4. Opis przedmiotu zamówienia:

Dostawa odzieży do odbywania kursów zawodowych i staży do siedziby realizatora projektu (Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09-200 Sierpc) w ramach projektu „Nauczanie Rolnicze XXI w. w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu”.


5. Zamawiający dopuszcza oferty częściowe.


6. Szczegóły zamówienia:

Część I

Lp.

Nazwa

Termin dostawy

do 20.04.2018r.

Termin dostawy

do 10.01.2019r.

I. Kurs carvingu (40 osób)

1.

Fartuch ochronny zakładany przez głowę o regulowanej długości ( przy szyi np. zapięcie na klamrę), delikatnie podgumowany. Tkanina plamoodporna impregnowana w kolorze ciemno niebieskim. Fartuch zawiązywany z tyłu w pasie.



20 szt.



20 szt.

II. Kurs kuchnie narodów świata (40 osób)

1.

a) Bluza kelnerska biała na krótki rękaw, zapinana na zatrzaski zakryte patką. Lamówka wokół szyi i wzdłuż zapięcia w kolorze szarym.

b) Zapaska kucharska o dł. 60cm oraz szer. 90cm w kolorze szarym z paskami do wiązania o dł.90cm

c) Nakrycie głowy w kolorze białym o regulowanej objętości głowy ( na rzep) – tzw. budyniówka


20 kompletów


20 kompletów

III. Kurs barman-barista (40 osób)

1.

Damska koszula barowa na małej stójce w kolorze czarnym z długim rękawem. Na plecach karczek. Guziki w koszuli przykryte dodatkową plisą z widocznym tylko jednym guzikiem u góry w kolorze koszuli, lekko dopasowana, zaokrąglony dół.

Zapaska barmańska damska w kolorze czerwonym o dł. 60cm oraz szer. 80-90cm z paskami do wiązania o dł.90cm. Jedna kieszeń z przodu z przegródką na długopis.



20 kompletów

(damskich lub męskich)



20 kompletów

(damskich lub męskich)

2.

Męska koszula barowa na małej stójce w kolorze czarnym z długim rękawem. Na plecach karczek. Guziki w koszuli przykryte dodatkową plisą z widocznym tylko jednym guzikiem u góry w kolorze koszuli, zaokrąglony dół.

Zapaska barmańska męska w kolorze szarym o dł. 60cm oraz szer. 80-90cm z paskami do wiązania o dł.90cm. Jedna kieszeń z przodu z przegródką na długopis.

IV. Kurs florystyczny – kurs zawodowy dla uczniów (30 osób)

1.

Fartuch ochronny gumowany zakładany przez głowę, zapinany/zawiązywany na plecach, tkanina impregnowana plamoodporna, w kolorze zielonym




15 kompletów




15 kompletów

2.

Rękawice ochronne ogrodowe, wzmocnione po wewnętrznej stronie dodatkową warstwą ochronną

3.

Rękawice ochronne lateksowe

V. Staże gastronomiczne (55 osób)

1.

Bluza rozpinana biała bawełniana z logotypem, długi rękaw



23 komplety



22 komplety

2.

Spodnie białe bawełniane

3.

Nakrycie na głowę

4.

Buty ochronne białe z podeszwą antypoślizgową



Część II


Lp.

Nazwa

Termin dostawy

do 10.04.2018r.

Termin dostawy

do 10.01.2019r.

I. Kurs urządzania i utrzymania zieleni oraz małej architektury ogrodowej (15 osób)

1.

Spodnie ogrodniczki kolor niebieski +

Bluza rozpinana, długi rękaw, kolor niebieski




15 kompletów

II. Kurs rolniczy (140 osób)

1.

Ubranie robocze (spodnie na szelkach + bluza długi rękaw, zapinana na guziki), kolor niebieski

70 kompletów

70 kompletów

III. Staże rolnicze (80 osób)

1.

Bluza robocza z długim rękawem rozpinana (granatowa) z logotypem + spodnie robocze


40 kompletów


40 kompletów

2.

Obuwie robocze (typu kamasze)


7. Zasady realizacji zamówienia

Wykonawca dostarczy odzież objętą zamówieniem wg terminów w tabeli w pkt.6 z zastrzeżeniem że co najmniej na dwa tygodnie przed planowanym dostarczeniem Zamawiający poda mu dokładną ilość oraz rozmiary zamawianych kompletów damskich i męskich. Będzie to uzależnione od zakończonej rekrutacji na poszczególne staże i kursy. Dostawa jest możliwa w dni robocze od 8.00 do 15.00 (planując dostawę Wykonawca musi uwzględnić czas niezbędny na zweryfikowanie kompletności dostawy). Weryfikacja kompletności dostawy polegać będzie na przeliczeniu ilości zamówionych kompletów odzieży oraz przeliczeniu poszczególnych elementów składających się na 1 komplet.


8. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

18000000-9- Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

18100000-0- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki


9. Ocena oferty

Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

- cena 100 %,


inne: ………… %


Wzór przyznania punktacji:

Cn / Cb x 100% = przyznane punkty.

(Cn – najniższa zaoferowana cena spośród ofert nieodrzuconych, Cb – cena oferty rozpatrywanej, 100% – wskaźnik stały)


10. Warunki udziału w postępowaniu

1) Uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności

Do udziału w postępowaniu zamawiający dopuści Wykonawców, którzy złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego element formularza oferty.


2) Wiedza i doświadczenie

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Oferent/Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym czasie, wykonał:

- co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości min. 20 tys. zł netto każde wraz podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca realizacji - Załącznik nr 3. Wykaz wykonanych dostaw wraz z dowodami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, (m.in. ksero faktury/faktur + protokół zdawczo-odbiorczy, itp.).


3) Potencjał techniczny i osobowy

Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy złożą oświadczenie, iż w momencie realizacji przedmiotu zamówienia będą posiadali niezbędny potencjał techniczny i osobowy do jego realizacji. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego element formularza oferty.


4) Sytuacja ekonomiczna, finansowa i organizacyjna Wykonawcy

Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy złożą oświadczenie, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i organizacyjnej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego element formularza oferty.


5) Wykluczenia

1. Z postępowania wyklucza się:

a) Oferentów, którzy nie złożyli wymaganych oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań określonych w zapytaniu ofertowym,

b) Oferentów powiązanych z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.


6) Warunki umowy oraz jej zmiany

Zamawiający przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:

a. gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę;

b. gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia lub zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy). Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;

c. gdy dostępność do zamawianego towaru w trakcie realizacji dostaw będzie niemożliwa w związku z jego wycofaniem, zmianą nazwy. W powyższej sytuacji na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę oferowanego towaru (typu - nazwy) z zastrzeżeniem, iż cena nowego towaru nie przekroczy ceny jednostkowej danej pozycji i parametry jakościowe nowego towaru będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające równoważność. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu dostawy o 10 dni roboczych licząc od dnia złożenia żądania w formie e-maila, faksu.

d. gdy nastąpią istotne zmiany w realizowanym wniosku o dofinansowanie projektu, w szczególności w zakresie harmonogramu realizacji poszczególnych staży/ praktyk, ilości uczniów oraz ich podziału w zakresie płci,

d. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna w toku dostawy, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z regulaminem konkursu - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji wykonania umowy.


Umowa zostanie podpisana z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę.

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, a ich zakres jest zgodny z „Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spójności oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020”.

Warunki przyszłej umowy opisuje wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.


11. Lista dokumentów/ oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1) formularz oferty wraz ze stanowiącymi jej element oświadczeniami,

2) wykaz wykonanych dostaw wraz z dowodami należytego wykonania.


12. Zamówienia uzupełniające

Brak zamówień uzupełniających.


13.Płatność:

Płatność będzie realizowana każdorazowo w terminach dostarczenia poszczególnych partii odzieży na podstawie prawidłowo wystawionych faktur. Podstawą wystawienia faktury jest odbiór przez Zamawiającego zamówionej odzieży na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.

Zamawiający zobowiązuje się do każdorazowej zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę w terminie 21 dni od daty otrzymania poprawnie wystawionych pod względem rachunkowym i formalnym faktur pod warunkiem dostępności środków przeznaczonych na dofinansowanie projektu. W przypadku opóźnienia w realizacji płatności z powodu braku dostępności środków z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego, zrealizowanie płatności nastąpi w ciągu 21 dni od daty możliwości zrealizowania płatności i bez naliczenia odsetek.


14. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

Po zakończeniu postępowania Zamawiający zawiadomi Wykonawcę z najkorzystniejszą ofertą o terminie i miejscu podpisania umowy. O wyborze Zamawiający zawiadomi Oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl. Informacje o wyborze Wykonawcy zostaną także umieszczone na stronie www Zamawiającego oraz w siedzibie Zamawiającego.


15. Termin i sposób dostarczenia ofert:

Proszę o przesyłanie ofert wraz z wymaganymi załącznikami do 09.04 2018 r. do godziny 14.00 na adres

e-mail: ebutajlo@gmail.com Wszelkie pytania prosimy również kierować pod powyższy adres e-mail.

Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.


26.03.2018r.

/-/Elżbieta Butajło

Dyrektor ZSCKR w Studzieńcu


( data i podpis zatwierdzającego)


oferta_nrwzsckr_odziez_robocza__wraz_z_zalacznikami.doc


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 136473]

przewiń do góry