Dotyczy SIWZ pn.Dostawa  peletu opałowego do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu”.

Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) odpowiadam na pytanie:

1. Zapytanie:

W związku z ogłoszeniem przetargu na pelet do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu na ilość 300 ton Znak sprawy ZSCKR.071/4/4/2015

Zwracam się z  zapytaniem czy istnieje możliwość dostawy peletu o 8 mm pakownego w worka 15 kg . W specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia określają Państwo pelet w workach 20 i 30 kg .

          Odpowiedź:

      Zamawiający dopuszcza możliwości dostawy peletu w workach 20 i 30 kg  .

  

                                                                                                            Dyrektor Zespołu Szkół

                               Centrum   Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu

 

                                                                                                                /-/ Elżbieta Butajło                  

Studzieniec, 15.10.2015 r.                                                                         



Nr sprawy : ZSCKR.071/4/4/2015
Studzieniec,
dnia 29.09.2015r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

(O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę peletu opałowego do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 poz.907, z późn. zm.) Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09-200 Sierpc zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

1.
Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09-200 Sierpc
www.zszstudzieniec.home.pl
e-mail:
ksiegowosc.zszstudzieniec@home.pl
tel./fax
  24 275 08 10, 24 275 08 82
Godziny
urzędowania: od Pn.-Pt. od 8:00 do 15:00

2.
Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. 

3.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zszstudzieniec.bip.org.pl

Na
wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
w
siedzibie zamawiającego lub pocztą za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiotem zamówienia jest dostawa peletu opałowego o średnicy 8 mm i jakości określonej w normie DIN PLUS potwierdzonej certyfikatem. Przewidywana ilość peletu wynosi 300 ton. Dostawy zgodne ze SIWZ do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09-200 Sierpc. 

Zamawiający
nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Wspólny
Słownik Zamówień: CPV 09 11 14 00 - 4 paliwa drzewne 

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia: od chwili podpisania umowy do 31 grudnia 2017 roku.

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 
1.O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
1).
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem Technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3)
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia.


2.
Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu . Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.


3.
Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych


4.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

8. Informacja na temat wadium: 
Zamawiający
wymaga wniesienia wadium . Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości : 5.000,00 zł,
słownie
: pięć tysięcy złotych.

9.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa
kryterium : Cena;  Waga : 10,00 pkt 

10.
Miejsce i termin składania ofert: W siedzibie zamawiającego :
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09-200 Sierpc 

 (księgowość) do dnia 21.10.2015r. do godziny 11:00.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert: W siedzibie zamawiającego:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09-200 Sierpc 

 (gabinet dyrektora) do dnia 21.10.2015r. o godz. 11:15.

12.
Termin związania ofertą
Wykonawca
pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 

13.
Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Przedmiotem
niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 

14.
Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów. 
Nie
przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 

15.
Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna. 
Nie
przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 

16.
Przewidywane zamówienia uzupełniające : Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania zamówień uzupełniających.

                                                                                                     Dyrektor szkoły

                             /-/ Elżbieta Butajło                             

siwz_pelet.doc
oferta_pelet_-_zal_1_.doc
umowa_pelet_-_zal_2_.doc
oswiadczenie_22_pelet_-_zal_3_.doc
oswiadczenie_24_pelet_-_zal_4_.doc
wykaz_dostaw_pelet_-_zal_5_.doc

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-10-15 08:40:35
  • Liczba odsłon: 462
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 136473]

przewiń do góry