OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dyrektor  
Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 5.186.000 euro na wykonanie zadania pn.
„Przebudowa z rozbudową budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu wraz z budową parkingów i podjazdów oraz wykonaniem wentylacji STUDZIENIEC, GM. SIERPC
DZ. NR EWID.: 195/18,195/17”

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel./fax 24 275 08 10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa z rozbudową budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu wraz z budową parkingów i podjazdów oraz wykonaniem wentylacji STUDZIENIEC, GM. SIERPC DZ. NR EWID.: 195/18,195/17”.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 
1. Przedmiotem  zamówienia są roboty  budowlano-instalacyjne przewidziane do wykonania w następujących zadaniach:
1.) Przebudowa z rozbudową oraz termomodernizacją budynku gospodarczego

* roboty budowlano-montażowe – obejmuje wykonanie m. innymi: ścian z pustaków gazobetonowych, wieńców, tynków, konstrukcji dachowej drewnianej w rozbudowie budynku;
* ocieplenie stropodachu – styro-papą wraz z pokryciem dachów papą oraz niezbędnymi obróbkami blacharskimi;
* montaż okien plastikowych dostarczonych przez inwestora oraz dostarczenie i montaż bram garażowych segmentowych z drzwiami jednoskrzydłowymi;
* ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem z wykonaniem tynku strukturalnego akrylowego;
* wykonanie posadzek z betonu kompozytowego w pomieszczeniach magazynowych z robotami towarzyszącymi;
* podjazd do budynku z kostki betonowej polbruk na podbudowie z kruszywa łamanego, który wraz z krawężnikami ulicznymi jest dostarczany przez inwestora;

2.) Wykonanie parkingu przy budynku internatu dla samochodów osobowych z wiatą na motorowery wraz z zadaszeniem na nieczystości stałe 
 
* parking dla 10-ciu samochodów osobowych z drogą dojazdową z kostki 
betonowej na podbudowie z tłucznia łamanego, który wraz z krawężnikami ulicznymi jest dostarczany przez inwestora;
* wiata na motorowery konstrukcji drewnianej pokryta blacho-dachówką;
* zadaszenie na nieczystości stałe konstrukcji drewnianej pokryte blacho-dachówką;

3.)Wykonanie podjazów do budynku warsztatu i garaży wraz z częścią drogi dojazdowej 

* podjazdy do budynków i fragment drogi wykonane z kostki betonowej na podbudowie z tłucznia łamanego, który wraz z krawężnikami ulicznymi jest dostarczany przez inwestora;

4.) Montaż wentylacji oraz malowanie piwnic w budynku internatu

 * montaż instalacji wentylacji mechanicznej w piwnicach budynku internatu
*  ścian i sufitów farbą emulsyjną oraz malowanie lamperii olejnej.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
1) oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,
2) opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie       z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.),
3) utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.

3. Wymienione w dokumentacji projektowej urządzenia i materiały odniesione do konkretnych producentów jak również nazwy firm dostawców i producentów należy traktować jako służące do określenia parametrów przedmiotu zamówienia poprzez podanie oczekiwanego standardu. Dopuszczalne jest zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych pochodzących od innych wytwórców z zastrzeżeniem, że nie będą one jakościowo gorsze od wskazanych w projekcie oraz, że zagwarantują dotrzymanie tych samych lub lepszych parametrów technicznych oraz będą posiadać wszystkie niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania.
W przypadku zastosowania innych niż podane w dokumentacji projektowej urządzeń, materiałów i technologii wykonawca przedmiotu zamówienia odpowiadać będzie za ich dobór a zakresie jego obowiązków znajdować się będzie ewentualna weryfikacja dokumentacji projektowej dokonana na własny koszt.

4. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykorzystania w trakcie realizacji zadania posiadanych materiałów wg wykazu:
 A. okna z PCV o pow. Do 2.0 m2 – 4 szt.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  CPV – 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7, 45.45.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp. 
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni udokumentować, że wykonali, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zrealizowane lub realizowane zamówienia powinny być rodzajowo i wartościowo zbliżone do przedmiotu zamówienia. Oznacza to dwukrotne zrealizowanie robót polegających na budowie, przebudowie, modernizacji obiektów użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych. przy czym wartość każdej z robót powinna wynieść co najmniej 400.000 zł brutto. 
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Informację o stanie zatrudnienia i potencjale kadrowym przewidzianym do realizacji zamówienia potwierdzającą posiadanie przez kadrę techniczną, odpowiedzialną za realizację zamówienia, uprawnień budowlanych ze wskazaniem przynajmniej jednego pracownika posiadającego uprawnienia budowlane do wykonawstwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub dokumentem równoważnym potwierdzającym jego przynależność do samorządu zawodowego. 
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp. 
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży informację banku, w którym posiada rachunek, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 400.000 zł w wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. Do formularza oferty – zał. Nr 1 do SIWZ Wykonawca dołączy:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Pzp stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ podpisane przez Wykonawcę albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp stanowiącym załącznik Nr 2a do SIWZ podpisane przez Wykonawcę albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
    4) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp – załącznik Nr 3 do SIWZ;.
  5) Informację o stanie zatrudnienia i potencjale kadrowym przewidzianym do realizacji zamówienia  Informację o stanie zatrudnienia i potencjale kadrowym przewidzianym do realizacji zamówienia potwierdzającą posiadanie przez kadrę techniczną, odpowiedzialną za realizację zamówienia, uprawnień budowlanych ze wskazaniem przynajmniej jednego pracownika posiadającego uprawnienia budowlane do  wykonawstwa  zgodnie z przepisami ustawy z dnia   7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub dokumentem równoważnym potwierdzającym jego przynależność do samorządu zawodowego.– Zał. Nr 4 do SIWZ;
6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego  potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
    7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem  składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
8) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zrealizowane roboty polegające na budowie, przebudowie, modernizacji obiektów użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych miały wartość  co najmniej 400.000 zł brutto - załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w Wykazie realizował Wykonawca, nie ma on obowiązku przedkładania dowodów wykonania zamówienia.
Zamawiający dokona weryfikacji przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, jeżeli ich wiarygodność budziłaby wątpliwości.  Weryfikacja polegać będzie na dotarciu przez Zamawiającego do podmiotów, na rzecz których Wykonawca wykonał lub wykonuje  zamówienia i uzyskaniu od nich informacji.
9) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca składający ofertę  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł, natomiast Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się  o udzielenie zamówienia wystarczy, że jeden z Wykonawców złoży polisę potwierdzającą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł. 
10) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą  niż 400.000 zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się  o udzielenie zamówienia wystarczy, ze jeden z Wykonawców złoży posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą  niż 400.000 zł.
11) Dowód wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł  (słownie: pięć tysięcy złotych) 
Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej,    z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz. U. z 2007 r. Nr  42, poz. 275 z późń. zm.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Narodowy Bank Polski O/Warszawa Nr konta: 29 1010 1010 0004 1713 9120 0000   z adnotacją „Roboty budowlano-instalacyjne Studzieniec”
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 Pzp.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów wymienionych w podpunktach 1, 6-7 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
12) podpisany wzór umowy – zał. Nr 6 do SIWZ.
13) Wypełnione kosztorysy nakładcze.
14) Pełnomocnictwo, jeżeli nie wynika ono z dokumentu, o którym mowa w p.1.1) niniejszego Rozdziału.

Wykonawca, który ma zamiar korzystać z zasobów innego podmiotu w trybie art. 26 ust. 2b  Pzp ma obowiązek  określić sposób korzystania z tych zasobów i  załączyć odpowiednio wypełnione przez inny podmiot zał. Nr  2, 2a, 5  do SIWZ, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert oraz dokumenty, o których mowa w pkt V.8 oraz V.9 SIWZ.
Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wyboru takiej oferty Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie wyznaczającej Pełnomocnika umawiających się stron. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), każdy z Wykonawców oddzielnie musi złożyć dokumenty, których  Zamawiający żąda w świetle art.24 ust.1 ustawy wymienionych w rozdziale V.1.1, V.1.6, V1.7 SIWZ.
Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą "ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM" i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk "OFERTA".
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
1. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- w zakresie przedmiotu zamówienia: Elżbieta Butajło – dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, tel./fax (24) 275 08 10, e-mail: zszstudzieniec@home.pl
- oraz procedury przetargowej: Katarzyna Szczepkowska, tel. (24) 275 08 82, e-mail:     
   księgowość.zszstudzieniec@home.pl
2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i oferenci przekazują w formie elektronicznej lub faksem. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Wykonawca może zwrócić się na piśmie do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień dotyczących SIWZ. Zamawiający niezwłocznie udzieli odpowiedzi każdemu wykonawcy, jeżeli prośba wpłynie na co najmniej 6 dni przed terminem składania ofert. Kopie odpowiedzi Zamawiający prześle wszystkim wykonawcom, którzy pobrali dokumenty przetargowe wraz z opisem zapytania, lecz bez określenia źródła zapytania.
4. Zamawiający może zwołać zebranie wszystkich oferentów w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ; w takim przypadku sporządza informację zawierającą zgłoszone na zebraniu zapytania o wyjaśnienie treści specyfikacji oraz odpowiedzi na nie bez wskazywania źródeł zapytań. Informację z zebrania doręcza się niezwłocznie oferentom, którym przekazano SIWZ.
5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert,  zmodyfikować treść SIWZ. Dokonaną w ten sposób modyfikację przekazuje się niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ. Zamawiający przedłuża termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji treści SIWZ. O przedłużeniu terminu składania ofert zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich wykonawców, którym przekazano SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.zszstudzieniec.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09 - 200 Sierpc - księgowość..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014r. godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09 - 200 Sierpc – sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi  29.10.2014r. o godzinie 10:30 w gabinecie dyrektora Zespołu Szkół.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia w formie elektronicznej lub faksem o wyborze oferty (art. 27 ust. 3 Pzp), nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
                                                                                                                      ZATWIERDZAM:
                                                                                                                 Dyrektor Zespołu Szkół 
                                                                                           Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu                                                                         
 Studzieniec, 15.10.2014 r.                                                                           Elżbieta Butajło
siwz.studzieniec_2014.doc
rzut_piwnicy.pdf
plan_zagospodarowania-_skan.tif 
kosztorys_instalacje_do__uzupelnienia.pdf
budynek_gospodarczy.zip
nakladczy___przedmiar_gospodarczy.zip
nakladczy___przedmia_parkingr.zip
parking_z_wiatami.zip
nakladczy_przedmiar_malowanie_piwnic.zip
nakladczy_przedmiar_podjazdy.zip

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-10-16 09:55:23
  • Liczba odsłon: 278
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 136473]

przewiń do góry