MODYFIKACJA

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

dotycząca zadania pn. „Przebudowa z rozbudową i nadbudową

budynku internatu przy szkole wraz z niezbędną infrastrukturą – III etap”.


Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)


modyfikuję

zakres robót ogólnobudowlanych.


Zmiany w przedmiarze i kosztorysie nakładczym obejmują:


  1. Roboty wykończeniowe wewnętrzne

pozycja

jest

winno być

w poz. 3

358,76m2

496,84m2

w poz. 4

KNR 2-02 0607/01

KNR-W 2-02 0615/01 analogia /zamiast papy folia – krotność 2/

w poz. 13

65,67m2

83,47m2

w poz. 14

28,386m2

17,741m2

w poz. 17

340,30mb

394,30mb

w poz. 22

2 938,57m2

3 302,78m2

dodać poz. 23a


KNR-W 2-02 1124/04 Listwy przyścienne PCV z wypełnieniem paskami z wykładziny dywanowej - 465,92mb;

w poz. 25

Drzwi przeszklone… 21,60m2

Drzwi drewniane przeszklone z szybką o wymiarach 17x145cm -0,9x2,0x12szt =21,60m2

w poz. 27

Drzwi przeszklone… 10,0m2

Drzwi drewniane przeszklone z szybką

o wymiarach 17x145cm -1,0x2,0x4szt = 8,00 m2

w poz. 28

56*0,9*2,0 = 100,80m2

58*0,9x2,0 = 104,40m2 /całość dostawa inwestora/

w poz. 30

3,61*3,60 – 2,1*2,1 = 8,586m2

3,61*3,00 – 2,1*2,1 = 6,42m2

w poz. 32

73,00mb

73,70mb

dodać poz. 36a


KNR 4-01 0322/02 Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł - 47 sztuk;


2. Roboty wykończeniowe zewnętrzne


pozycja

jest

powinno być

w poz. 40

3 sztuki

5 sztuk


Powyższe proszę uwzględnić w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do dokumentacji przetargowej.


Zgodnie z poprawionym przedmiarem robót do przetargu .przedstawiam opis robót wykończeniowych ogólnobudowlanych przewidzianych do wykonania na zadaniu „Przebudowa z rozbudową i nadbudową budynku internatu przy szkole wraz z niezbędną infrastrukturą – III etap”.


  1. Pozycja nr 3 – wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzki z papy termozgrzewalnej przewidziane jest: w piwnicy, na całej powierzchni niepodpiwniczonej parteru oraz w łazienkach i aneksach kuchennych na parterze, piętrze i poddaszu;

  2. Pozycja nr 4 - Izolacja przeciwwilgociowa posadzki z folii poliuretanowej przewidziana jest w piwnicy i na wszystkich kondygnacjach podwójnie pod i nad izolacją ze styropianu;

  3. Pozycja nr 16 – Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych przewidziane są: w piwnicy, hallach i korytarzach, łazienkach i aneksach kuchennych, recepcji, pomieszczeniach technicznych, w pokoju do nauki;

  4. Pozycja nr 17 - Cokoliki z płytek przewidziane są do wykonania przy posadzkach z płytek wyszczególnionych w punkcie 16 oprócz pomieszczeń łazienek oraz w aneksach kuchennych na długości 1,50m;

  5. Pozycja nr 20 – Licowanie ścian płytkami przewidziane jest w łazienkach na wysokość 2,0m od posadzki – bez cokolików, w aneksach kuchennych 1,5x2,0m – bez cokolików, na piętrze w pomieszczeniu nr 2.25 na powierzchni 3,0m2;

6. Pozycja nr 21 – Lamperia olejna przewidziana jest do wykonania na wysokość

1,85m od cokolików w następujących pomieszczeniach: piwnicy, hallach i

korytarzach, aneksach kuchennych, recepcji, pomieszczeniach technicznych,

na klatce schodowej oraz w pomieszczeniu nr 2.25 na piętrze poza płytkami;

  1. Pozycja nr 23 – wykładzina dywanowa przewidziana jest we wszystkich pokojach.

Dyrektor ZSCKR w Studzieńcu

Elżbieta Butajło

Studzieniec, 26.10.2012 r.

O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym


Dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego

Studzieniec 30, 09-200 Sierpc


ogłasza


przetarg nieograniczony poniżej 5.000.000 euro na wykonanie zadania pn. Przebudowa z rozbudową i nadbudową budynku internatu przy szkole wraz z niezbędną infrastrukturą - etap III


  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku internatu dla 49 uczniów założenie wewnętrznych instalacji sanitarnych, c.o., elektrycznych, ppoż, systemu wentylacyjnego oraz robót wykończeniowych w zakresie tynków, posadzek, ocieplenia stropów, malowania ścian i sufitów, a także montaż parapetów, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych. Roboty budowlane obciążone stawką VAT wynoszącą 8%.

1b. Zamawiający dysponuje zestawem materiałów - niepełnym pod względem liczby pozycji i ich ilości w zestawieniu z załączonymi kosztorysami nakładczymi - do obowiązkowego wykorzystania przez Wykonawcę.

1c. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:

1) oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,

2) opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.),

3) utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.


1d. Przedmiot zamówienia według CPV45.33.00.00-9, 45.21.42.00-2.


2. Termin realizacji zadania: 17 grudnia 2012 r.


3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

3a. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających w zakresie prac wykończeniowych do 50% wartości zamówienia podstawowego.


4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego www.zszstudzieniec.bip.org.pl. SIWZ można także pobrać w siedzibie Zamawiającego w Studzieńcu (sekretariat).


5. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

1) w zakresie przedmiotu zamówienia i wizji lokalnej : Elżbieta Butajłodyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, tel./fax (24) 275 08 10, e-mail: zszstudzieniec@home.pl

2) w zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski, tel. kom. 511101197, e-mail: zszstudzieniec@home.pl.


6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp;

2) zrealizowali w ostatnich 5 latach latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) co najmniej 2 zamówień o wartości 0,5 mln każde zrealizowanych w okresie 2 miesięcy lub większych w okresie równoważnym odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, przez co rozumie się budowę, remont lub modernizację obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich robót;

3) dokonają wizji lokalnej terenu w godzinach pracy Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, tj. od 8.00 do 15.00 za uprzednim powiadomieniem i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie.

4) udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;

5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp;

6) wniosą wadium w wysokości 10.000 (słownie: dziesięćtysięcy złotych).

Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

a) pieniądzu,

b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c) gwarancjach bankowych,

d) gwarancjach ubezpieczeniowych,

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późń. zm.).


Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto bankowe Zamawiającego Nr 29 1010 1010 0004 1713 9120 0000 z zaznaczeniemInternat


6a. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu lub dołączyć do oferty.

Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 Pzp.


6b. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.

6c. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 Pzp do oferty dołączyć należy:

1) Informację o stanie zatrudnienia i potencjale kadrowym przewidzianym do realizacji zamówienia oraz posiadanie przez kadrę techniczną, odpowiedzialną za realizację zamówienia, uprawnień budowlanych ze wskazaniem pracownika z uprawnieniami budowlanymi do wykonawstwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub dokumentem równoważnym potwierdzającym jego przynależność do samorządu zawodowego.

W przypadku gdyby uprawnienia pracownika wskazanego jako kierownik budowy nie obejmowały robót sanitarnych i elektrycznych niezbędne jest wskazanie pracowników z uprawnieniami do kierowania robotami sanitarnymi i elektrycznymi z zaświadczeniami o aktualnej przynależności tych pracowników do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub dokumentami równoważnymi potwierdzającymi ich przynależność do samorządu zawodowego- załącznik Nr 2 do SIWZ;

2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentu wymienionego w podpunkcie 3);

3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;


4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Pzp stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 Pzp stanowiącym załącznik Nr 3a do SIWZ albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;


5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;


6) Wykazanie w ostatnich 5 latach latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) realizacji co najmniej co najmniej 2 zamówień o wartości 0,5 mln każde zrealizowanych w okresie 2 miesięcy lub większych w okresie równoważnym odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, przez co rozumie się budowę, remont lub modernizację obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich robót - załącznik Nr 4 do SIWZ;


7) Wykaz Podwykonawców, wraz ze wskazaniem zakresu robót, które Wykonawca zamierza im powierzyć (o ile występują) - załącznik Nr 5;


8) Zobowiązanie do współpracy (o ile występują Podwykonawcy)- załącznik Nr 5a do SIWZ;


9) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł;


10) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż cena oferty, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;


11) Wypełnione kosztorysy nakładcze;


12) Podpisany wzór umowy - załącznik Nr 6 do SIWZ;


13) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wyznacza Pełnomocnika umawiających się stron;


14) Wypełnione kosztorysy nakładcze;


15) Dowód wniesienia wadium.


2. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia załącza do oferty (1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp oraz stosowne zaświadczenia (2) z Urzędu Skarbowego oraz (3) Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Pozostałe żądane w niniejszej SIWZ dokumenty mają być załączone w imieniu wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

3. Wykonawca, który ma zamiar korzystać z zasobów innego podmiotu w trybie art. 26 ust. 2b Pzp ma obowiązek określić sposób korzystania z tych zasobów i załączyć odpowiednio wypełnione przez inny podmiot zał. Nr 2, 3, 3a, 4, 4a do SIWZ oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.


4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:

1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.



7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Studzieńcu (sekretariat) do dnia 2 listopada 2012 r. do godz. 10.00.


8. Otwarcie ofert nastąpi 2 listopada 2012 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Studzieńcu (gabinet Dyrektora).


9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.


10. Kryteria wyboru ofert: cena brutto100%.


11. Termin związania ofertą30 dni.


12. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.


13. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.


14. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


Ogłoszenie o przetargu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP w dniu 17.10.2012 r. - Nr 404448.


Dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego

Elżbieta Butajło

Studzieniec, 17.10.2012 r.




siwz.studzieniec.iii.doc

internat_studzieniec_-_etap_iii_-_branza_budowlana_-_kosztorys_nakladczy_pdf.pdf

internat_studzieniec_-_etap_iii_-_branza_budowlana-_przedmiar_robot.pdf

internat_studzieniec_-_etap_iii_-_branza_elektryczna_-_kosztorys_nakladczy_pdf.pdf

internat_studzieniec_-_etap_iii_-_branza_sanitarna_-_kosztorys_nakladczy_pdf.pdf

internat_studzieniec_-_etap_iii_-_branza_sanitarna_-_przedmiar_robot_pdf.pdf
internat_studzieniec_-_etap_iii_branza_budowlana_kosztorys_nakladczy.ath 

internat_studzieniec_-_etap_iii_branza_sanitarna_kosztorys_nakladczy__ath.ath

zalacznikidosiwz.studzieniec.iii.doc

zestawienie_materialow_inwestora_-_branza_budowlana_pdf-1.pdf

zestawienie_materialow_inwestora_-_branza_sanitarna_pdf-1.pdf

branza_elektryczna.rar

studzieniec.rar

 

zapytaniadosiwz_odpowiedzi.1.doc

szkic_sytuacyjny.jpg




















Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 136473]

przewiń do góry