O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym


Dyrektor Zespołu Szkół Centrum KształceniaRolniczego

w Studzieńcu

Studzieniec 30, 09-200 Sierpc


ogłasza


przetarg nieograniczony poniżej 5.000.000 euro na wykonanie zadania pn.Przebudowa z rozbudową i nadbudową budynku internatu przy szkole wraz z niezbędnąinfrastrukturą - etap II


1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku internatu dla 49 uczniówprzyłączy wodno-kanalizacyjnych i c.o. oraz założenie wewnętrznych instalacjiwodno-kanalizacyjnych, c.o., elektrycznych, ppoż, systemu wentylacyjnego orazrobót wykończeniowych w zakresie tynków i ocieplenia stropów. Prace instalacyjne podzielone na zewnętrzne ze stawką VAT wynoszącą 23% oraz wewnętrzne ze stawką VAT wynoszącą 8%.

1a. Zamawiający dysponuje zestawem materiałów - niepełnym pod względem liczby pozycji i ich ilości wzestawieniu z załączonymi kosztorysami nakładczymi - do obowiązkowego wykorzystania przez Wykonawcę.

1b. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:

1) oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,

2) opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochronyzdrowia zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.),

3) utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.

1c. Przedmiot zamówienia według CPV  45.33.00.00-9, 45.21.42.00-2.


2. Termin realizacji zadania: 31 października 2012 r.


3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych iwariantowych.

3a. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających w zakresieprac wykończeniowych do 50% wartości zamówienia podstawowego.


4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej ZespołuSzkół Centrum Kształcenia Rolniczego www.zszstudzieniec.bip.org.pl. SIWZ można takżepobrać w siedzibie Zamawiającego w Studzieńcu (sekretariat).


5. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

1) w zakresie przedmiotu zamówienia i wizji lokalnej : Elżbieta Butajło  dyrektorZespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, tel./fax (24) 27508 10, tel.kom. 692 479 619 e-mail: zszstudzieniec@home.pl

2) w zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski, tel. kom. 511101197,e-mail: zszstudzieniec@home.pl.


6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp;

2) zrealizowali w ostatnich 5 latach latach (lub z okresu działalności, jeżeli jestprowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) co najmniej 2 zamówień o wartości 0,1mln  każde zrealizowanych w okresie 2 miesięcy lub większych w okresierównoważnym odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, przezco rozumie się budowę, remont lub modernizację obiektów użyteczności publicznejlub mieszkalnych i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takichrobót;

3) dokonają wizji lokalnej terenu w godzinach pracy Zespołu Szkół CentrumKształcenia Rolniczego w Studzieńcu, tj. od 8.00 do 15.00 za uprzednimpowiadomieniem i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniemskładania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżnościmiędzy stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującązadanie.

4) udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane robotyobjęte przedmiotem umowy;

5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia napodstawie art. 24 ust. 1 Pzp;

6) wniosą wadium w wysokości 1.000  (słownie: tysiąc złotych).

Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

a) pieniądzu,

b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c) gwarancjach bankowych,

d) gwarancjach ubezpieczeniowych,

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późń. zm.).


Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminuskładania ofert.

Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto bankowe Zamawiającego Nr 29 10101010 0004 1713 9120 0000 z zaznaczeniem Internat


6a. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu lub dołączyć do oferty.

Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 Pzp.


6b. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się oudzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnikado reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniui zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegająsię wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną zawykonanie umowy.

6c. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 Pzp do oferty dołączyć należy:

1) Informację o stanie zatrudnienia i potencjale kadrowym przewidzianym dorealizacji zamówienia oraz posiadanie przez kadrę techniczną, odpowiedzialną zarealizację zamówienia, uprawnień budowlanych ze wskazaniem przynajmniejjednego pracownika z uprawnieniami budowlanymi do wykonawstwa zgodnie zprzepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi dopowołanej ustawy, czyli uprawnionego wykonywania samodzielnej funkcjitechnicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależnościtego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub dokumentemrównoważnym potwierdzającym jego przynależność do samorządu zawodowego- załącznik Nr 2 doSIWZ;

2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (podpisującego ofertę),jeżeli nie wynika ono z dokumentu wymienionego w podpunkcie 3);

3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisiedo ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisudo rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionychnie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;


4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1Pzp stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ albo przez Pełnomocnikareprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia;

oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1Pzp stanowiącym załącznik Nr 3a do SIWZ albo przez Pełnomocnikareprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia;


5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego orazwłaściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalegaz opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lubspołeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całościwykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert;


6) Wykazanie w ostatnich 5 latach latach (lub z okresu działalności, jeżeli jestprowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) realizacji co najmniej co najmniej 2zamówień o wartości 0,1 mln  każde zrealizowanych w okresie 2 miesięcy lubwiększych w okresie równoważnym odpowiadających swoim rodzajemprzedmiotowi zamówienia, przez co rozumie się budowę, remont lub modernizacjęobiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiadają dokumentypotwierdzające rzetelne wykonanie takich robót - załącznik Nr 4 do SIWZ;


7) Wykaz Podwykonawców, wraz ze wskazaniem zakresu robót, któreWykonawca zamierza im powierzyć (o ile występują) - załącznik Nr 5;


8) Zobowiązanie do współpracy (o ile występują Podwykonawcy)- załącznik Nr5a do SIWZ;


9) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, żeWykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł. Przy składaniuofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaWykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscyWykonawcy  ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł;


10) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy,potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolnośćkredytową Wykonawcy nie mniejszą niż cena oferty, wystawionej nie wcześniej niż6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;


11) Wypełnione kosztorysy nakładcze;


12) Podpisany wzór umowy - załącznik Nr 6 do SIWZ;


13) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, którawyznacza Pełnomocnika umawiających się stron;


14) Wypełnione kosztorysy nakładcze;


15) Dowód wniesienia wadium.


2. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówieniazałącza do oferty (1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowaniana podstawie art. 24 Pzp oraz stosowne zaświadczenia (2) z Urzędu Skarbowegooraz (3) Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Pozostałe żądane w niniejszej SIWZ dokumenty mają być załączone w imieniuwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

3. Wykonawca, który ma zamiar korzystać z zasobów innego podmiotu wtrybie art. 26 ust. 2b Pzp ma obowiązek określić sposób korzystania z tychzasobów i załączyć odpowiednio wypełnione przez inny podmiot zał. Nr 2, 3, 3a, 4,4a do SIWZ oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnezaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnościgospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert.


4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składaodpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, wktórym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:

1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczeniespołeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całościwykonania decyzji właściwego organu.



7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Studzieńcu(sekretariat) do dnia 16 sierpnia 2012 r. do godz. 10.00.


8. Otwarcie ofert nastąpi 16 sierpnia 2012 r. o godz. 10.30 w siedzibieZamawiającego w Studzieńcu (gabinet Dyrektora).


9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.


10. Kryteria wyboru ofert: cena brutto  100%.


11. Termin związania ofertą  30 dni.


12. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.


13. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.


14. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniemaukcji elektronicznej.

Ogłoszenie o przetargu zamieszczono w Biuletynie ZamówieńPublicznych UZP w dniu 27.07.2012 r. - nr 275070.


                                                              Dyrektor Zespołu Szkół

                                        Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu


                                                                /-/Elżbieta Butajło

Studzieniec, 27.07.2012 r.


siwz1studzieniec.doc

zalacznikidosiwz.doc

zestawienie_materialow_inwestora.pdf

kosztorys_nakladczy_etap_ii_-_instalacje_i_tynki-3.pdf

kosztorys_nakladczy__etap_ii_przylacza.pdf

studzieniec.rar

przedmiar-przylacza.pdf

przedmiar-instalacje_i_tynki.pdf

kosztorys_inwestorks_etap_ii_-_instalacje_i_tynki_ath.ath

kosztorys_iwestorski__etap_ii_przylacza_ath.ath

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-07-30 14:47:34
  • Liczba odsłon: 262
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 136474]

przewiń do góry