Nr sprawy : ZSCKR.071/1/40/2012
Studzieniec,
dnia 10.07.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę peletu opałowego do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 nr 113, poz.759, z późn. zm.) Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09-200 Sierpc zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09-200 Sierpc
www.zszstudzieniec.home.pl
E-mail zszstudzieniec@home.pl
Tel./fax 24 275 08 10, 24 275 08 82
Godziny urzędowania: od Pn.-Pt. od 8:00 do 15:00

2. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. 

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zszstudzieniec.bip.org.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
w siedzibie zamawiającego lub pocztą za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiotem zamówienia jest dostawa peletu opałowego o jakości określonej w normie DIN PLUS i zawartością nie mniej niż 20% suchych trocin liściastych. Przewidywana ilość peletu wynosi około 300 ton. Dostawy zgodne ze SIWZ do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09-200 Sierpc

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Wspólny Słownik Zamówień:

CPV 09 11 14 00 - 4 paliwa drzewne 
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia: od chwili podpisania umowy do 31 sierpnia 2013 roku
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :

1). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem Technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia.


2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu . Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

8. Informacja na temat wadium: 
Zamawiający wymaga wniesienia wadium . Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości : 4000,00
Słownie : cztery tysiące złotych 00/100

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium : Cena ;
Waga : 100 pkt 

10. miejsce i termin składania ofert: W siedzibie zamawiającego :
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09-200 Sierpc 
Pokój nr 1 (księgowość)
do dnia 31. 07. 2012r. do godz. 10:00 
11. miejsce i termin otwarcia ofert: W siedzibie zamawiającego:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Studzieniec 30, 09-200 Sierpc 
Pokój nr 9 (gabinet dyrektora)
dnia 31 .07. 2012 o godz. 10:15

12. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 

13. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 

14. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów. 
Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 

15. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna. 
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 

16. Przewidywane zamówienia uzupełniające : Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania zamówień uzupełniających. 

17. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP. 
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

Nr ogłoszenia : 244324-2012 ; data zamieszczenia : 10.07.2012r.

Dyrektor szkoły

Elżbieta Butajło


specyfikacja.doc

zal_5_wykaz_dostaw.doc

zal_4_oswiadczenie_24.doc

zal_3_oswiadczenie_22.doc

zal_2_umowa.doc

zal_1_oferta.doc

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-07-10 14:31:34
  • Liczba odsłon: 257
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 136469]

przewiń do góry