O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym



Dyrektor


Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu

09-200 Sierpc, woj. mazowieckie


ogłasza


przetarg nieograniczony o wartości poniżej 4845000 euro

na wykonanie przebudowy i rozbudowy budynków

Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu




1. Zamówienie jest dwuczęściowe:

Zadanie 1: Przebudowa z rozbudową i nadbudową budynku internatu przy szkole wraz z niezbędną infrastrukturą - etap 1 (stan surowy zamknięty wraz z ociepleniem budynku).

Zadanie 2: Przebudowa z rozbudową budynku inwentarskiego przy szkole wraz ze zmianą sposobu użytkowania na kotłownię, budowa sieci centralnego ogrzewania, termomodernizacja kompleksu budynków szkolnych.


Przedmiot zamówienia według CPV – 45.21.42.00-2.


Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:

- oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,

- opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia

zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r., nr 207, poz. 2016 z późn. zm.),

- utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.


2. Termin realizacji obu zadań – 15 grudnia 2011 r.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

3a. Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających w każdej z dwóch części zamówienia.

4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu www.zszstudzieniec.bip.org.pl.

5. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać u Zamawiającego w sekretariacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu w godzinach pracy Zespołu: poniedziałek- piątek w godzinach 8.00-15.00

6. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

- w zakresie przedmiotu zamówienia i wizji lokalnej : Elżbieta Butajło – dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, tel./fax (24) 275 08 10, e-mail: zszstudzieniec@home.pl

- w zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski, tel. kom. 511101197, e-mail: zszstudzieniec@home.pl.

7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

* spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp;

* w ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) wykonali co najmniej 2 zamówienia zbliżone rodzajowo i wartościowo (minimum 80% wartości zadania w przedkładanej ofercie Wykonawcy) do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się budowę, rozbudowę, przebudowę, remont i modernizację obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich robót;

  1. * dokonają wizji lokalnej terenu w godzinach otwarcia Zespołu w godzinach 8.00-15.00 i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie.

  2. *udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;

  3. * wykorzystają materiały i urządzenia będące w posiadaniu Zamawiającego;

  • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp.

2) Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ.

  2. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zadania przez Podwykonawców.

5) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każde z zadań. Złożenie przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty na dane zadanie lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne spowoduje jej odrzucenie.


7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy muszą wraz z podpisaną ofertą – załącznik nr 1 oraz/lub 1a do SIWZ dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:



1) Informację o stanie zatrudnienia i potencjale kadrowym przewidzianym do realizacji zamówienia potwierdzająca posiadanie przez kadrę techniczną, odpowiedzialną za realizację zamówienia, uprawnień budowlanych ze wskazaniem przynajmniej jednego pracownika posiadającego uprawnienia budowlane do wykonawstwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r., nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 2 do SIWZ;

2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentu wymienionego w podpunkcie 3);

3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 3a do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

6) Wykaz robót wykonanych w ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) wykonali co najmniej 2 zamówienia zbliżone rodzajowo i wartościowo (minimum 80% wartości zadania w przedkładanej ofercie Wykonawcy) do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się budowę, rozbudowę, przebudowę, remont i modernizację obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich robót – załącznik Nr 4 do SIWZ;

7) Wykaz podwykonawców, wraz ze wskazaniem zakresu robót, które wykonawca zamierza im powierzyć (o ile występują) - załącznik nr 5;

8) Zobowiązanie do współpracy (o ile występują podwykonawcy)- załącznik nr 5a do SIWZ;

  1. Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

  2. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

11) podpisany wzór umowyzałącznik nr 6 oraz/lub 6a do SIWZ;

12) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wyznacza pełnomocnika umawiających się stron.

13) Wypełniony kosztorys ofertowy.


Uwaga!

Jeżeli ten sam Wykonawca składa ofertę na zadanie Nr 1 oraz na zadanie Nr 2, do oferty na zadanie Nr 2 , czyli do zał. Nr 1a dołącza jedynie ponownie zał. Nr 2 i zał. Nr 6a oraz ewentualnie zał. Nr 5 i Nr 5a.

2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów wymienionych w podpunktach 3-5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;


Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą "ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM" i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk "OFERTA".


8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. w sekretariacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu do dnia 27 września 2011 r. do godz. 10.00.

9. Otwarcie ofert nastąpi 27 września 2011 r. o godz. 10.30 w gabinecie dyrektora Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu.

10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.

11. Kryteria wyboru ofert: cena kosztorysowa brutto - 100%.

12. Zamawiający wyznacza wadium w wysokości 20.000 zł na każde z zadań osobno, które wykonawca wnosi w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, przy czym w przypadku wyboru przez wykonawcę formy pieniężnej kwotę wadium należy przelać na konto Zamawiającego Nr 29101010100004171391200000 z zaznaczeniem „Przetarg na przebudowę i rozbudowę budynków Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu – Zadanie Nr 1”

oraz/lub

Przetarg na przebudowę i rozbudowę budynków Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu – Zadanie Nr 2”

i okazać dowód wniesienia wadium przy otwarciu ofert.

13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

14. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.



Dyrektor Zespołu Szkół Centrum

Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu


Elżbieta Butajło



Studzieniec, 09.09.2011 r.


siwz.doc

Zadanie Nr 1

Przebudowa z rozbudową i nadbudową budynku internatu przy szkole wraz z niezbędną infrastrukturą - etap 1 (stan surowy zamknięty wraz z ociepleniem budynku).

przedmiar_robot_-_rozbudowa_internatu.pdf

zalacznik_1_zestawienie_materialow_inwestora_do_wbudowania_w_etapie_1.pdf

a12._schemat_wyburzen_w_istniejacej_czesci_budynku.pdf

internat_a2_parter.pdf

internat_a3_pierwsze_pietro.pdf

internat_a4_poddasze_uzytkowe.pdf

internat_a5_rzut_dachu.pdf

internat_a6_rzut_wiezby.pdf

internat_a7_przekroj_a-a.pdf

internat_a8_przekroj_b-b.pdf

internat_a9_elewacja_wschodnia.pdf

internat_a10_elewacja_zachodnia.pdf

internat_a11_elewacja_polnocna_i_poludniowa.pdf

internat_a13_zestawienie_stolarki_okiennej_i_drzwiowej.pdf

internat_opis_techniczny.pdf

k1._rzut_fundamentow.pdf

k2._lawy_fundamentowe.pdf

k3._schemat_konstrukcji_piwnicy.pdf

k4._schemat_konstrukcji_parteru.pdf

k5._schemat_konstrukcji_pietra.pdf

k6._schemat_konstrukcji_poddasza_uzytkowego.pdf

k7._elementy_konstrukcyjne.pdf

k8._strop_akermana_-_piwnica.pdf

k9._strop_akermana_-_parter.pdf

k10._strop_akermana_-_pietro.pdf

k11._schody_zelbetowe.pdf

z1.projekt_zagospodarowania_dzialki.pdf

specyfikacje_techniczne_wykonania_i_odbioru_robot_budowlanych.pdf

sst_wentylacja_mechaniczna_i_oddymianie.pdf


kosztorys_nakladczy_internat.pdf


Zadanie 2: Przebudowa z rozbudową budynku inwentarskiego przy szkole wraz ze zmianą sposobu użytkowania na kotłownię, budowa sieci centralnego ogrzewania, termomodernizacja kompleksu budynków szkolnych.

zestawienie_materialow_-_kotlownia_i_siec.pdf

przedmiar_robot_-_kotlownia_i_siec.pdf

przedmiar_robot_budynek_kotlowni.pdf

przedmiar_robot_docieplenie_szkoly.pdf

bud_kotlowni_opis_techniczny.pdf

bud_kotlowni_rys_s1.pdf

bud_kotlowni_rys_s2.pdf

bud_kotlowni_rys_s3.pdf

bud_kotlowni_rys_s4.pdf

bud_kotlowni_rys_s5.pdf

bud_kotlowni_rys_s6.pdf

bud_kotlowni_rys_s7.pdf

czesc_opisowatom_i.pdf

zagospodarowanie_terenu.pdf

czesc_opisowatom_iii.pdf

rys._1.pdf

rys._2.pdf

rys._3.pdf

rys._4.pdf

rys._5.pdf

rys._6.pdf

rys._7.pdf

czesc_opisowatom_ii.pdf

a1.pdf

a2.pdf

a3.pdf

a4.pdf

a5.pdf

a6.pdf

a7.pdf

a8.pdf

i1.pdf

i2.i3.pdf

k1.pdf

k2.pdf

k3.pdf

k4.pdf

specyfikacje_techniczne.pdf

sst_wod-kan_i_co.pdf


kosztorys_nakladczy_adaptacja_budynku_inwent._na_kotlownie.pdf

kosztorys_nakladczy_kotlownia_studzieniec.pdf

kosztorys_nakladczy_ocieplenie_szkoly.pdf



Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 136472]

przewiń do góry